Jump to content

Se hva de gjør i Kambo havn!

ter-av

Recommended Posts

OK, kanskje litt OT. Men jeg var i havna i dag for å se etter "MorMajor". Det var stille på land, og derfor kanskje ikke rart at et par av de fastboende holdt et lite liveshow i påvente av våren!

Se video på hjemmesiden min. MorMajor

(Hmm, snakk om å duppe partneren sin!) :lol:

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Hei

Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger på videosnutten fra Kambo. Flere av dere har antydet at det bør være noe for NRK og Ut i naturen - så jeg har fulgt oppfordringen og sendt redaktøren en link (skjønt de er jo rimelig bortskjemt med fine naturbilder i denne redaksjonen da....)

Nå har jeg hatt båten i Kambo i halvannet år, og jeg har aldri sett så mange svaner på en gang som i som i den havna. Utrolig morsomt å se på livet der!

mvh

ter-av

Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com .

Nå har jeg hatt båten i Kambo i halvannet år, og jeg har aldri sett så mange svaner på en gang som i som i den havna. Utrolig morsomt å se på livet der!

Meget fin film...

Godt å se at det er mulig å ha levende havner også i vinterhalvåret, om det er dyr som overtar de kvaliteter som havna har er jo bare flott. Det beviser at plasseringa av havna er ypperlig på alle formål.

Båten har sin faste plass i hagen.......

Om du er interessert i fugleliv så ta deg en tur til Kjellandsvik - ca 1 nm mil mot Moss - bukta er rett før Roklubben - der 4 knops skiltet står - når du kommer fra Kambo. Her er det et riktig fugleliv hele året - masse svaner, kanadagås, masse ulike ender. Like ved Bettongen overvintrer det masse ender (mest stokkender). Redigert av Bitteliten (see edit history)

Om du er interessert i fugleliv så ta deg en tur til Kjellandsvik - ca 1 nm mil mot Moss - bukta er rett før Roklubben - der 4 knops skiltet står - når du kommer fra Kambo. Her er det et riktig fugleliv hele året - masse svaner, kanadagås, masse ulike ender. Like ved Bettongen overvintrer det masse ender (mest stokkender).

<{POST_SNAPBACK}>

Blir nok kjente svaner dette.. Artigt at dei ville ha filmen.. Fine bilder / film er det jo..

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Hm, får ikke opp denne filmen jeg. Er det bare jeg som er dum? Ser bare logoen til Windows Media Player.

<{POST_SNAPBACK}>

Hei - det er mulig du må laste ned en nyere versjon av Windows media player - det får du gratis på sidene deres.

Her er linken: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...10/default.aspx

mvh

ter-av

Redigert av ter-av (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...