ter-av Startet 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 29.Januar.2005 OK, kanskje litt OT. Men jeg var i havna i dag for å se etter "MorMajor". Det var stille på land, og derfor kanskje ikke rart at et par av de fastboende holdt et lite liveshow i påvente av våren! Se video på hjemmesiden min. MorMajor (Hmm, snakk om å duppe partneren sin!) mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Avmønstret4 Svart 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2005 (redigert) D er jaggu en av de beste ot presentert her.... og stemningsbilde ble komplett med den musikken med vennlig Redigert 29.Januar.2005 av firefighter (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2005 Filmen må jo sendes inn til "Ut I Naturen" på NRk.. Fine bilder. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Baltic Svart 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2005 Du verden, denne var flott. Takk for "showet" Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2005 Flott!! - og dessuten en herlig påminnelse om at DET ER EN NY VÅR PÅ GANG!! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2005 Ja, da vet dere hvordan vi har det her i distriktet Denne videoen gir begrepet "wet sex" et nytt innhold. Vakkert! Sitér dette innlegget Link to post
Verrie Svart 29.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 29.Januar.2005 Dette er virkelig blinkskudd ter-av!! Foreslår du sender link til NRK eller TV2 om denne ..... Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 30.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2005 Hei Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger på videosnutten fra Kambo. Flere av dere har antydet at det bør være noe for NRK og Ut i naturen - så jeg har fulgt oppfordringen og sendt redaktøren en link (skjønt de er jo rimelig bortskjemt med fine naturbilder i denne redaksjonen da....) Nå har jeg hatt båten i Kambo i halvannet år, og jeg har aldri sett så mange svaner på en gang som i som i den havna. Utrolig morsomt å se på livet der! mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Hebbe Svart 30.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2005 Nå har jeg hatt båten i Kambo i halvannet år, og jeg har aldri sett så mange svaner på en gang som i som i den havna. Utrolig morsomt å se på livet der! Meget fin film... Godt å se at det er mulig å ha levende havner også i vinterhalvåret, om det er dyr som overtar de kvaliteter som havna har er jo bare flott. Det beviser at plasseringa av havna er ypperlig på alle formål. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
ter-av Svart 31.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Vakkert - send oss filmen, sa redaksjonen i Ut i Naturen. Etter råd fra noen av dere sendte jeg linken til NRK. Videokassetten er i posten til redaksjonen deres i Bergen (NRK Hordaland). Kanskje Svanhild blir rikskjendis........! mvh ter-av Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Intruder Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Kjempebra filmsnutt!!! Intruder Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 (redigert) Nå har jeg hatt båten i Kambo i halvannet år, og jeg har aldri sett så mange svaner på en gang som i som i den havna. Utrolig morsomt å se på livet der!Om du er interessert i fugleliv så ta deg en tur til Kjellandsvik - ca 1 nm mil mot Moss - bukta er rett før Roklubben - der 4 knops skiltet står - når du kommer fra Kambo. Her er det et riktig fugleliv hele året - masse svaner, kanadagås, masse ulike ender. Like ved Bettongen overvintrer det masse ender (mest stokkender). Redigert 31.Januar.2005 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Birchwood 320 Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Om du er interessert i fugleliv så ta deg en tur til Kjellandsvik - ca 1 nm mil mot Moss - bukta er rett før Roklubben - der 4 knops skiltet står - når du kommer fra Kambo. Her er det et riktig fugleliv hele året - masse svaner, kanadagås, masse ulike ender. Like ved Bettongen overvintrer det masse ender (mest stokkender). <{POST_SNAPBACK}> Blir nok kjente svaner dette.. Artigt at dei ville ha filmen.. Fine bilder / film er det jo.. Sitér dette innlegget Fjord 27 AC TMD40 Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knopWellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.Firmanavn: Motordeler.com Link to post
Herman Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Hm, får ikke opp denne filmen jeg. Er det bare jeg som er dum? Ser bare logoen til Windows Media Player. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
ter-av Svart 31.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 (redigert) Hm, får ikke opp denne filmen jeg. Er det bare jeg som er dum? Ser bare logoen til Windows Media Player. <{POST_SNAPBACK}> Hei - det er mulig du må laste ned en nyere versjon av Windows media player - det får du gratis på sidene deres. Her er linken: http://www.microsoft.com/windows/windowsme...10/default.aspx mvh ter-av Redigert 31.Januar.2005 av ter-av (see edit history) Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Bonus Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 (redigert) Flott film som gir vårsignaler! Kanskje jeg opplever dette selv (altså å få se det ... ) hvis jeg fortsetter å fylle bensin på Kambo Marina? Trond Redigert 31.Januar.2005 av Svenning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.