666 Startet 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2012 Jeg har muligens montert Bravo 3 proppellene uten å sette på det ytre trustelageret. Om jeg har glemt denne, vil propellene gå rundt som vanlig, eller vil propellene låses totalt sammen når ytterste propellmutter trekkes til? Ferien begynner nå, og må evt skaffe denne kjapt til båten som ligger på hytta. Får derfor ikke sjekket nå. Er dette evt en del som setter seg fast i selve propellen så det kan være årsak til at jeg ikke har sett denne før? Drevet er nytt for meg og jeg hadde null erfaring da jeg satte på propellene. Propellene gikk fint rundt da jeg satte dem på, men ble usikker nå da jeg ikke så denne.. Sitér dette innlegget Link to post
sun fun Svart 27.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2012 jeg tror nok du hadde merket det vist den ikke var der,tror den kan ha sittet fast i propellen det har hendt mange ganger for meg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.