kjetillunde Startet 28.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2012 Min gh10 har dobbelt skrog og har plass til stangholder på båtripa. Men de to av skruene kommer til å gå inn i det doble skroget. Da får jeg ikke festet på mutter på undersiden, vil det holde mon tro? Jeg bør vel også smøre på sikafleks eller tec7 så det ikke lekker vann inn der skruene er? Stangholderen er av type Rapala (Normark Deluxe). Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 1.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 Noen som kan hjelpe meg eller har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Ward Svart 1.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 Jeg har en lanterne som er festa på en GH11 med 3 skruer! Har også en vimpel med det norske flagget i denne.. Og den sitter utrolig godt med et par høykvalitets skruer og tek7 ! Ward Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 1.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 Jeg har en lanterne som er festa på en GH11 med 3 skruer! Har også en vimpel med det norske flagget i denne.. Og den sitter utrolig godt med et par høykvalitets skruer og tek7 ! Ward Og du har ingen mutter på motsatt side av skruene? Sitér dette innlegget Link to post
Ward Svart 2.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2012 Nei ingen muttere.. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 2.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2012 Jeg vil tro at "blindmutter" vil kunne brukes her. http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handverktoy/Stiftepistol-og-Nagleverktoy/Mutternaglesett-12953/ Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2012 Jeg har dårlig erfaring med blindmuttere, og syrefaste skruer i alu blindmutter er ikke bra. Borr hull ca 1 mm mindre enn skrune. Fyll på med tetningsmasse. Skru som vanlig, men bruk håndtrekker så du ikke drar over holdet Drar du over er det bare å blande glassfibersparkel, fylle i hullet og borre på nytt når det er tørt Sitér dette innlegget Link to post
kjetillunde Svart 2.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2012 Jeg har dårlig erfaring med blindmuttere, og syrefaste skruer i alu blindmutter er ikke bra. Borr hull ca 1 mm mindre enn skrune. Fyll på med tetningsmasse. Skru som vanlig, men bruk håndtrekker så du ikke drar over holdet Drar du over er det bare å blande glassfibersparkel, fylle i hullet og borre på nytt når det er tørt Ok. Hva mener du med å dra over? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.