Jump to content

Feste stangholder i gh10 med dobbelt skråg.

kjetillunde

Recommended Posts

Min gh10 har dobbelt skrog og har plass til stangholder på båtripa. Men de to av skruene kommer til å gå inn i det doble skroget. Da får jeg ikke festet på mutter på undersiden, vil det holde mon tro? Jeg bør vel også smøre på sikafleks eller tec7 så det ikke lekker vann inn der skruene er? Stangholderen er av type Rapala (Normark Deluxe).

Jeg har dårlig erfaring med blindmuttere, og syrefaste skruer i alu blindmutter er ikke bra.

Borr hull ca 1 mm mindre enn skrune. Fyll på med tetningsmasse. Skru som vanlig, men bruk håndtrekker så du ikke drar over holdet

Drar du over er det bare å blande glassfibersparkel, fylle i hullet og borre på nytt når det er tørt

Jeg har dårlig erfaring med blindmuttere, og syrefaste skruer i alu blindmutter er ikke bra.

Borr hull ca 1 mm mindre enn skrune. Fyll på med tetningsmasse. Skru som vanlig, men bruk håndtrekker så du ikke drar over holdet

Drar du over er det bare å blande glassfibersparkel, fylle i hullet og borre på nytt når det er tørt

Ok. Hva mener du med å dra over?

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...