SirAlex Startet 28.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 28.Juni.2012 Ønsker å kjøpen en slik, men er usikker på hva de er verdt. Hva synes dere jeg maks kan betale for en slik`? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 28.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2012 den prisen selger vil ha og som du er enig i at den er verdt? er ganske populære små nyere totaktere... Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
SeaRaymond Svart 28.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2012 Litt merkelig vinkling egentlig. Når alt kommer til alt er det jo selger som bestemmer prisen, men kreves for mye får en ikke solgt. Du må vel nesten selv gjøre deg opp en mening om hvor mye du er villig å gi. Dette kan du vurdere utfra hva slike motorer evt ligger på i markedet, eller rettere sagt hva de blir solgt for. Vil anta dette gjerne er noe under prisantydning? Du må jo gjerne sitte på gjerde å vente på et evt kjøp under markedspris, men du risikerer nok da lenge å måtte akseptere at den ene handelen etter den andre glipper til andre kjøper. Sitér dette innlegget Link to post
SirAlex Svart 29.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 Ok,hvis spørsmålet var merkelig vinklet så skal jeg formulere det annerledes. Har vel sett at de ligger i prisområde 10-15k. Er det dyrt å betale rundt 15k for nevnte motor? Motor skal være pent holdt å gå normalt. Sitér dette innlegget Link to post
ab1 Svart 29.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2012 Hei, eg kjøpte en 2006 mod. mercury 30hk 2 takter med power trim for 20 000 for to år siden, om det var dyrt eller billig er ikkje godt å si....men på den tiden så vart mange tilsvarende motorer fort solgt i den prisklassen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.