Jump to content

Finnes Nettbutikk som selger skikkelig tykt fiskesnøre?

Executive

Recommended Posts

Jeg er lei av de billige europris harpene med snøre som er for tynt og mykt. De vaser seg lett når en trekker ombord og lar snøret ligge på tofta eller dørken. Før hadde jeg et tykkere snøre som var endel stivere slik at det var betydelig vanskeligere å få vas.

Jeg kan knytte på kroker selv. Så det hadde vært kjekt om det gikk å skaffe bare snøret online noe steds. Anyone?

Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755   :pray:

If you don´t know any bad words, just buy a boat  :lol:    Besøk også   www.flatsea.no   DRACO entusiastenes Mekka

Takker. Skralt utvalg på Forus sist jeg var inne der. Mye tynn snelle sen. Ser det er noen gode kandidater på opp mot 1,5mm på de andre linkene :-)

Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755   :pray:

If you don´t know any bad words, just buy a boat  :lol:    Besøk også   www.flatsea.no   DRACO entusiastenes Mekka

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...