POL Startet 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2012 Har fått oppgitt at motoren skal ha blå glykolfri frostvæske. Har søkt på nettet, men finner ikke noe merke/fabrikat som sier at frostvæsken er blå og glykolfri. Kan noen av dere hjelpe meg med et navn/merke? mvh POL Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 https://baatplassen.no/i/topic/15877-skifte-av-frostvcske-paa-ferskvannsiden/#entry174856 Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 30.Juni.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 Takk Frøken Fryd, men frostvæsken som omtales i tråden du henviser til (i innlegget fra Gudrun), heter Glyco Shell MTU g 48. Betyr ikke det at den inneholder glykol? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 Her står litt om Shell væsken. Bruker denne selv, er mørk blå før den vannes ut, jeg har blandet den 50/50 men det kan sikkert blandes mindre. Sitér dette innlegget Link to post
POL Svart 1.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 Hjertelig Frøken Fryd. Ha en fin sommer! Sitér dette innlegget Link to post
Endeavour Svart 12.Mars.2013 Link til dette innlegget Svart 12.Mars.2013 Har holdt meg til den røde G-30 kjølevesken. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.