Hvolsdal Startet 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2012 Har en Johnson bombardier 60hk 4takt 2004 Mod motor som jeg kunne tenkt og montert knop måler på. Har ikke lyst og ha finnen så henger under båten men ser mange får koblet Direkte på motor. Noen som kan svare på hvilken måler jeg må kjøpe, eventuelt koblingsskjema Over hvordan det skal kobles? Tips tar jeg imot med takk:) Sitér dette innlegget Link to post
snekkerbod Svart 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 Kjøp en knopmåler med innebygget gps til en 1000-lapp. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 (redigert) Hvis du har en plastslange type tynn som kommer opp av girhuset så er det den du skal bruke . Jaha gps knopmåler til 1000.- hvor finner man det? Har kun sett wema og de koster 2000.- Og har attpåtil en idiotisk deling på 0-30 elr 0-60 som er hverken fulg eller fisk og passer omtrent ingen. Hadde det vært mulig å få en måler med en meir realistisk skala så hadde eg nok kjøpt en for lenge siden Redigert 1.Juli.2012 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 1.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 Vurderte knopmåler en stund selv, men gikk istede for en enkel gps. Da får man nøyaktig fart, i tillegg til posisjon og kompass. Kostet vel ca. 1200. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Hvolsdal Svart 1.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 Takk for svar. Ser werma sine koster 2k. Har lyst og ha fast i båten så noen som har noen linker til rimeligere? Leter men finner ikke for under 2k:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.