Sayana Svart 13.Mai.2014 Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Denne heter også 8061 SRM men det er 21 tror jeg 170 hk ved tung drift ca 10 år , gått ca 20000 timer å er stil going strong står i en opdretsbåt så den får gjennomgå. Du får vente til han andre kommer med bilde. Jeg streva med å få til bilder, Gjorde alt som sto men bilder blei det ikke. Så derfor link. Sitér dette innlegget Link to post
Baard Svart 13.Mai.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Mai.2014 Denne heter også 8061 SRM men det er 21 tror jeg 170 hk ved tung drift ca 10 år , gått ca 20000 timer å er stil going strong står i en opdretsbåt så den får gjennomgå. Du får vente til han andre kommer med bilde. Jeg streva med å få til bilder, Gjorde alt som sto men bilder blei det ikke. Så derfor link. Mange takk for hjelpen uansett om det var riktig eller ikke. Min er en 240HK ved fridtidsdrift. Den er fra 1987. Timeantallet er ikke kjent da det ikke er timeteller i båten, men antallet er nok ikke i samme klasse som dine 20000. Motoren går fint, men den ryker en del grå-hvit røyk når den er kald. Røyken lukter diesel, og avtar når motoren blir varm, men blir ikke helt borte. Dette er egentlig det eneste jeg har å utsette på den så langt. Jeg har bare hatt båten i 3 år. I løpet av disse årene har jeg plundret mye med propellanlegg og motorinnretting, så det er det vi strever med å utbedre nå. Sitér dette innlegget /Baard Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.