jo_no Startet 1.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2012 (redigert) Har solgt Master'en; etter tre uker på nettet var den solgt. Faktisk lettere å selge enn jeg jeg hadde trodd. Så er det snakk om ny båt. Har sett meg ut en Nidelv 750 Sport med en KAD43 motor. Noen synspunkter vedrørende båten og motoren mottas gjerne; klart at båten er noen år men den ser fin ut. Dessuten har den praktiske løsninger fruen og jeg setter pris på - og oftest blir det kun oss to på tur.. Men så var det dette med motoren da... Redigert 1.Juli.2012 av jo_no (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 (redigert) Solid og god motor, og jeg tenker at denne passer bra i denne båten. Særlig med kompressor Kad 43 er etterfølgeren til kad42, der svakhetene på 42 er rettet opp. Sjekk motor og drev nøye. Viktig at servicer er fulgt tenker jeg. Nidelv 750 er en fin båt. Jeg har vært sugen på en sånn en gang selv. Er den godt holdt er den fin. Er det den 99 modellen med blå stripe? Eneste jeg stusser på i bildene er de el koblingene på bb side bak ved siden av motoren og irr på pumpa for trim plan pumpe. Redigert 1.Juli.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Los Endos Svart 1.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 KAD43 er vel en av de mest ettertraktede motorene for en del mennesker som ikke er begeistret for elektronikk. Ville ikke vært redd for å kjøpe båt med KAD43, den har et bra rykte. Nidelv 750 er en flott båt, med et utseende som fortsatt er like pent. Synes jeg. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.