sjonkel Startet 1.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2012 Har en 2 år gammel Engbo Tau 1000W Ankervinsj (for intern montering) som ikke vil slippe dreggen ut. Den drar fint opp, men når jeg skal slippe hører jeg at releet slår inn med et lite klikk og så skjer det absolutt ingenting mer.... Tips? -Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 1.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 Det er sikkert irr på kontaktene i releet. Hadde det samme på en annen vinsj. Kortslutt releet som klikker, så ser du om det er problemet. Med kortslutte mener jeg legg en skrutrekker over relekontaktene. De to tykke polene. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Haba Svart 1.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 Vinsje ut ? Er det ikke fritt fall ? Har selv Engbovinsj. Det hender ofte at jeg må hjelpe dreggen til å falle ved å dra litt i tauet, men da faller den greit. Har du forsøkt å trekke i dreggtauet ? Sitér dette innlegget Link to post
sjonkel Svart 1.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2012 Vinsje ut ? Er det ikke fritt fall ? Har selv Engbovinsj. Det hender ofte at jeg må hjelpe dreggen til å falle ved å dra litt i tauet, men da faller den greit. Har du forsøkt å trekke i dreggtauet ? Det er fritt fall ja... men når du trykker på utløserknappen så skal releet slå inn og motoren går i et halvt sekund for å løse ut en sperre (ellernoe sånt). -R. Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Jeg har samme problem nå. Slår ikke releet inn når det klikker da? Eller er det ikke releet som jeg haører klikke, men et forsåk på å klikke? Er det da bare å skru av lokket på vinsjen å sjekke? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Benji Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Send en hyggelig mail til Engbo, de er raske til å svare, og en meget hyggelig gjeng å prste med. Sikker på at de har en god løsning på saken for deg,så slipper du alle oss som tror og vet her inne - ikke misforstå nå, her er mye kunskap - men er den kun to år gammel er jeg sikker på at de gir deg ett godt svar, og de kjenner vel sitt produkt best. Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
olpi Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=2092946 Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 1.Mai.2013 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2013 Når det klikker i releet, så slår det inn. Det betyr ikke nødvendigvis at det blir kontakt. Hvis kontaktene er irret vil det klikke, men ikke bli kontakt. Det beste er om du kan måle om spenningen kommer gjennom releet. Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.