VannTro Svart 2.September.2012 Del på Facebook Svart 2.September.2012 Dette kan da ikke være en båt laget for Norske forhold. Hvor mange Fjord 40 Open er f. eks. å se her i Nord? (jeg har sett en) Amerikanske markedet kanskje... Sitér dette innlegget Medlem av: KNBF - RS - Holmestrand Båtforening - Holmen Motorbåtforening - Norsk Trawler Klubb - Clipper Klubben Båthistorikk fra 1975: Pioner 11(med rør-ramme) - 3hk Evinrude Yachtwin / 1979 Pioner 8 - 4 hk Johnson / 1983 With 300 Dromedille - 35hk Evinrude / 1979 Viksund 27 Columbi - Yanmar 3QM30 30hk / 1977 Marex 23 DC - Mercruiser 319D 180hk / 2005 Askeladden 525 Excel - Mariner 90 2-takt / 1987 Fjord 880 AC - FordSabb 2728T / 2011 Clipper 36 Sedan - Cummins QSB 5.9 230hk. Link to post
bliss X Svart 2.September.2012 Del på Facebook Svart 2.September.2012 men fortsatt synes jeg denne båten er direkte harry, kjempeharry Kanskje de har benyttet en trendforsker som har ment at "harrykulturen" er på frammars? Jeg synes den er for stygg til å kunne kalles harry Sitér dette innlegget Link to post
FredrikW Svart 11.September.2012 Del på Facebook Svart 11.September.2012 Båtliv har prøvekjørt: Jeg syntes båten er kul på tross av det noe futuristiske utseendet. Tittet på den på messa. Men jeg ville aldri hatt en selv. Hadde jeg fått en ville jeg solgt den kjapt og kjøpt en mer brukbar båt. Viknes 1080, Nord West 42, en større lukket Windy eller noe i slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Jan E. Svart 11.September.2012 Del på Facebook Svart 11.September.2012 Tøff utvendig. Men nå når jeg fikk se innefra fikk jeg et bilde i hodet på hva denne båten passer for: Last opp 15 venner. Race ned til Kragerø, og alle går på flatfylla. Tilbake på Nasnachspiel er det full fest med spying og det som hører til. Dagen etter er det bare å dra vannslangen ned under dekk og spyle bort alle rester etter festen :) Genialt konsept :) Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Bitteliten Svart 12.September.2012 Del på Facebook Svart 12.September.2012 (redigert) Redigert 12.September.2012 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingvarjg Svart 12.September.2012 Del på Facebook Svart 12.September.2012 Synes båten er skamrå. Rett og slett veldig kul båt! Som mange andre skriver så ville jeg ikke hatt den selv, for jeg aner ikke hva jeg skulle ha brukt den til, og det er det neppe mange andre i dette kalde landet som gjør heller. Men for dem som bor et sted hvor slikt kan brukes mye, har nok penger, ikke har noe reelt bruksbehov men vil ha noe kult for rekreasjon og for å vise seg frem i, så må denne jo være midt i blinken. Ferrari selger biler også, selv om ingen har bruk for en. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 12.September.2012 Del på Facebook Svart 12.September.2012 Fin feriebåt da:) sikkert billig i drift på normal marsjfart;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.