Javi Svart 3.Juli.2012 Del på Facebook Svart 3.Juli.2012 Nå var det like før jeg svarte i denne tråden også, men tok meg i det! Skal heller lete å se om jeg finner en skorpe........... Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 4.Juli.2012 Del på Facebook Svart 4.Juli.2012 Enig med flere, som på en eller annen måte skriver at dette ikke er et spørsmål som kan besvares på guppenivå. For meg er det pr dato verd kostnadene å ha båt. Jeg vurdere saken fortløpende, og den dagen det ikke er verd kostnadene, tar jeg skritt for å kvitte meg med den. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Ruby Svart 4.Juli.2012 Del på Facebook Svart 4.Juli.2012 Svaret mitt er ja...... Sitér dette innlegget Link to post
BMW X1 Svart 4.Juli.2012 Del på Facebook Svart 4.Juli.2012 Selv om det koster litt med båt så er det helt klart verdt kostnadene med bruk båt, ingen ting er som å komme seg ut på sjøen i fineværet. Sitér dette innlegget Link to post
gjeldfri Svart 5.Juli.2012 Del på Facebook Svart 5.Juli.2012 Jeg har prøvd alternativet. Det funka ikke. Skipper skuteløs er skipper sutrekopp. Anbefales ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Juli.2012 Del på Facebook Svart 5.Juli.2012 Tja.. jeg syntes ikke det så jeg solgte båten. Nå har vi imidlertid kjøpt ny båt som ikke er større en Fly-bridgen på den gamle; POLAR 20 . Så jeg fikk altså 25-fots-syken (feil vei) Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Juli.2012 Del på Facebook Svart 5.Juli.2012 Hva sier mamman og pappan din da? :lol: Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.