le639 Startet 2.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2012 (redigert) Har fått meg en 1994 Askeladden 430 med Yamaha F40 og 703 kontrollboks. Gasskabelen er halveis knekt (gummien er borte), og jeg lurer på hva jeg skal erstatten den med. Kabelen er slitt, men jeg tror det står "Teleflex CC3300 03-000 7183". Har lest litt rundt og kommet fram til at den også kalles C33 eller 33C og har samme dimensjonene som Ultraflex sine C2, C8 og machzero, stemmer dette? Kabelen er knekt der hvor gummien går over til metall før den går inn i motoren. Girkabelen har klart seg fint. Knekken tror jeg skyldes for brå sving i motorbrønnen samt at den har blitt hengende fast i kabelgjennomføringen når motoren svinger. Hvis dette er tilfelle, bør jeg gå for Ultraflex C2 (vanlig), C8 (kraftigere, stivere) eller machzero som er mer fleksibel? Tar i mot alle tips om hvordan nytt kabelbrudd kan unngås. Redigert 2.Juli.2012 av le639 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
le639 Svart 6.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2012 Legger ved et bilde av bruddet. Er det noen som i det minste kan bekrefte at Ultraflex C2 Kan brukes i erstatning til Teleflex 33C ? Sitér dette innlegget Link to post
le639 Svart 18.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Det løste seg. Kjøpte Ultraflex Matchzero og den passet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.