Sindre Startet 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2012 Hei godt folk. Har ein 2006mod Larson 18fot Bowrider med Penta 3,0 og SX drev. Båten er lite brukt, men har vore driftsikker, til no i helga. No står motoren blegg fast. Dette hendte: Gikk i ca 25 knop og i det eg nærma meg havna og slakka rolig av begynte motoren å fuske hardt. Båten gikk ned frå plan og hekkbølga slo innover hekken samtidig med at motoren gav eit par stygge host og nys, så var det stopp. Padla siste 200m inn og tok ut pluggane, og konstaterte store mengder saltvatn i sylinder nr.1. Kan hekkbøgla kombinert med lite eksostrykk frå ein fuskande motor ha resultert i tilbakeslag av kjølevtan gjennom eksosventilen? Har sugd ut vatn, etterfylt med WD40 i fleire omgangar for å begrense rustangrep, og etterpå fyllt alle sylinderane med motorolje, lot det stå eit døgn, men like fast enda. Begynner å frykte det verste, at vatnet har låst motoren så hardt og fort at den har slått knute på seg i bunndelen. Å stille diagnose over nettet er vanskelig, men vil høyre med folket om der er gode forslag, eller liknande erfaringar frå andre. Motoren har vore spylt med ferskvatn vår og haust og stått med frostveske innendørs om vinteren. Oljen er gyllen og fin. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Tror nok sjøen har slått inn via eksosen ja. Og med litt turtall på motoren kan det i verste fall ha medført sprukne stempler, sylindre etc. Den har jo ikke rustet fast på et par minutter, så det er nok en viss fare for mekanisk skade her. Jeg ville ha plukket av toppen først og fremst, for å se hva som åpenbarer seg... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sindre Svart 3.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Motoren skal få stå litt med olje i eit vagt håp om å løsne, før eg tar av toppen. Bråkjøing av sylinderen frå sjøvatnet skulle vel ikkje låse den heilt.... Må inn og kontrollere evt. skade uansett. Anna ting som eg lurer på er om det ville gå å sette i ei fettpresse i pluggholet og bruke denne til å skape hydraulisk trykk i sylinderen. Om det finst plugg/overgang for dette? Trykk = tett. Sindre Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Om motoren står dønn tenker jeg at rådene er skeive Sitér dette innlegget Link to post
Sindre Svart 3.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Takk for tilbakemeldingar. Skal kome med meir om eit par dagar når eg får løfta toppen. Trivelig start på ferien Skulle pusse opp bad heime var planen, ikkje feilsøke motor. Ikkje så glad i båt akkurat no. Mest lyst å selge som rep. objekt.. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Denne kan stå med olje i tjue år uten at det hjelper ettersom det garantert ikke er rust som er problemet. Som de andre sier, ta av toppen og se hva du finner, tilbakeslag fra vannlåsingen har gjort at noe ikke lenger vil gå rundt, akkurat hva er nesten umulig å si ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.