Marhov Startet 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2012 Hei Driver og gjøre klar en Rana 14 fots plastbåt som skal selges og problemmet mitt ligger i at den som skulle gjøre klar båten for 2 år siden har lagt på bunnsmurning på båten i regnet, når båten ligger opp ned, dette har ført til at det har runnet en slags blanding av gul/svart bunnsmurning over vannlina på båten og laget en utrolig stygg misfarging i den ellers hvite plastikken helt til kanten på båten... Problemmet mitt er som følger hvordan fjerner jeg det gul/svarte fargingen som er bunnstoff. Av den hvite pene plastikken? takker for tips og råd :) Med vennlig hilsen Martin Link to post
HiMi Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Våtpuss med veldig fint smergelpapir, deretter gir du båten en omgang med maskinpolering :) Link to post
littmild Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Har brukt Hempel Gelcoat Cleaner for å fjerne bunnstoff fra gelcoat, det funker greit. - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn