Marhov Startet 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2012 Hei Driver og gjøre klar en Rana 14 fots plastbåt som skal selges og problemmet mitt ligger i at den som skulle gjøre klar båten for 2 år siden har lagt på bunnsmurning på båten i regnet, når båten ligger opp ned, dette har ført til at det har runnet en slags blanding av gul/svart bunnsmurning over vannlina på båten og laget en utrolig stygg misfarging i den ellers hvite plastikken helt til kanten på båten... Problemmet mitt er som følger hvordan fjerner jeg det gul/svarte fargingen som er bunnstoff. Av den hvite pene plastikken? takker for tips og råd :) Med vennlig hilsen Martin Sitér dette innlegget Link to post
HiMi Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Våtpuss med veldig fint smergelpapir, deretter gir du båten en omgang med maskinpolering :) Sitér dette innlegget Link to post
littmild Svart 3.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2012 Har brukt Hempel Gelcoat Cleaner for å fjerne bunnstoff fra gelcoat, det funker greit. Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.