Jump to content

Land-aktiviteter for barn på svenskekysten i regnvær?

dennrick

Recommended Posts

Hei,

Vi drar på tur siste uken i juli og første i august i leid båt. 2 voksne og 3 barn i alder 3, 6 og 11. Vi skal båtveien, og tror jeg har noen gode reisemål :smiley: (ned mot Kjerringø fra Tjøme)

Men: dersom været blir ordentlig kjipt... Har dere noen gode tips til lekeland, badeland, barneland, happyland etc langs dette strekket? (gjerne også voksenland m/barnevakt inkludert :giggle: )

Hilsen dennrick

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Har selv 3 små i samme alder nesten (5-7-10) og krabbefiske fra brygga uansett hvor er en stor greie for de. Bruker timesvis på å finne mat til teinene, fisker med krabbelure og blir kjent med andre barn, også i regnvær, Er du heldig med temperaturen så bryr ikke barna seg om litt regn. Det er stort sett vi voksne som blir rastløse når regnet kommer. Et tips som vi bruker hvis vi merker at barna begynner å bli rastløse, er å bli med dem i leken.La de bestemme.. Fiske og gummibåt kjøring går også godt i regnvær, og mine spiser minst like mye is i regn som i sol :-)

Kos dere masse på tur

Mvh

Pjolter :smiley:

I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter

Takk for mange gode tips!

hehe... ift de siste kommentarene: jepp og jada gutter:-) Vi pakker alt vi trenger ift moro ute i regnet - som vanlig - dette blir min femte sesong med båtferie i Norge..:-) (Følte jeg måtte "ut nå" og fortelle at vi tåler litt "vær") :-)

Men takket være dere har min nye familie nå en "backup" plan :-) Thanks !

Hilsen dennrick

Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 SportBavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK  | Bavaria 42 Vision

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...