aage Startet 30.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 30.Januar.2005 I fjor fikk jeg utført en støpe/pusse jobb på båten min, etter å blitt påkjørt av et tulling i speedbåt, mens jeg lå fortøyd i gjestehavna i Lillesand. Typen som gjorde jobben var dyktig og relativ billig. Problemet er at jeg har surret bort mobil nummeret til han. Han er Islending og hette Oskar Oskarson, eller Oskarsen. Han drev/driver et lite firma i Søgne sammen med en kompiss som også er fra Island. Firmaet hadde spesialisert seg på ombygging av fiskebåter. Har søkt og lett i alt som heter tlf. kataloger. Er det noen som kjenner han eller kompissen så please ta kontakt. Gjelder en ny jobb, ikke reklamasjon... ;-)) Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 30.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2005 I fjor fikk jeg utført en støpe/pusse jobb på båten min, etter å blitt påkjørt av et tulling i speedbåt, mens jeg lå fortøyd i gjestehavna i Lillesand. Typen som gjorde jobben var dyktig og relativ billig. Problemet er at jeg har surret bort mobil nummeret til han. Han er Islending og hette Oskar Oskarson, eller Oskarsen. Han drev/driver et lite firma i Søgne sammen med en kompiss som også er fra Island. Firmaet hadde spesialisert seg på ombygging av fiskebåter. Har søkt og lett i alt som heter tlf. kataloger. Er det noen som kjenner han eller kompissen så please ta kontakt. Gjelder en ny jobb, ikke reklamasjon... ;-)) <{POST_SNAPBACK}> Hei, kan det være denne mannen, tok meg ikke lang tid å finne det. Oskar F. Oskarsson Kvennesviga 15 , 4625 Flekkerøy Mob: 924 93 933 Flekkerøy er i Kristiansand, ikke langt fra Søgne. JOH Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 30.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2005 Flekkerøy er i Kristiansand, ikke langt fra Søgne. Jeg har iallfall aldri hørt om noe slikt i Søgne, så langt jeg vet er Søgne Båt de eneste.Om ikke han på Flekkerøya er den rette kan du kanskje spørre dem. Sitér dette innlegget Link to post
aage Svart 30.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2005 Hei, kan det være denne mannen, tok meg ikke lang tid å finne det. Oskar F. Oskarsson Kvennesviga 15 , 4625 Flekkerøy Mob: 924 93 933 Flekkerøy er i Kristiansand, ikke langt fra Søgne. JOH <{POST_SNAPBACK}> Takker så mye, dette er nok den riktige mannen. Mvh Åge Sitér dette innlegget Link to post
aage Svart 30.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Januar.2005 Jeg har iallfall aldri hørt om noe slikt i Søgne, så langt jeg vet er Søgne Båt de eneste. Om ikke han på Flekkerøya er den rette kan du kanskje spørre dem. <{POST_SNAPBACK}> Husken min er ikke så mye å skryte av, men mener bestemt at de hadde verkstedet i søgne. Litt inn i landet... Lohne eller noe sånt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.