Jump to content

Etterlysning ....Søgne ;-). Oskar Oskarson

aage

Recommended Posts

:fishing: I fjor fikk jeg utført en støpe/pusse jobb på båten min, etter å blitt påkjørt av et tulling i speedbåt, mens jeg lå fortøyd i gjestehavna i Lillesand. Typen som gjorde jobben var dyktig og relativ billig. Problemet er at jeg har surret bort mobil nummeret til han. Han er Islending og hette Oskar Oskarson, eller Oskarsen.

Han drev/driver et lite firma i Søgne sammen med en :smash: kompiss som også er fra Island. Firmaet hadde spesialisert seg på ombygging av fiskebåter.

Har søkt og lett i alt som heter tlf. kataloger. Er det noen som kjenner han eller kompissen så please ta kontakt. Gjelder en ny jobb, ikke reklamasjon... ;-))

:fishing: I fjor fikk jeg utført en støpe/pusse jobb på båten min, etter å blitt påkjørt av et tulling i speedbåt, mens jeg lå fortøyd i gjestehavna i Lillesand. Typen som gjorde jobben var dyktig og relativ billig. Problemet er at jeg har surret bort mobil nummeret til han. Han er Islending og hette Oskar Oskarson, eller Oskarsen.

Han drev/driver et lite firma i Søgne sammen med en :smash:  kompiss som også er fra Island. Firmaet hadde spesialisert seg på ombygging av fiskebåter. 

Har søkt og lett i alt som heter tlf. kataloger. Er det noen som kjenner han eller kompissen så please ta kontakt. Gjelder en ny jobb, ikke reklamasjon... ;-))

<{POST_SNAPBACK}>

Hei,

kan det være denne mannen, tok meg ikke lang tid å finne det.

Oskar F. Oskarsson

Kvennesviga 15 , 4625 Flekkerøy Mob: 924 93 933

Flekkerøy er i Kristiansand, ikke langt fra Søgne.

JOH

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...