fs Startet 4.Juli.2012 Del på Facebook Startet 4.Juli.2012 Noen som kjenner til noen som selger disse kartbrikkene til god pris? Synes det blir i drøyeste laget å betale i overkant av 2000,- for en slik brikke. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 4.Juli.2012 Del på Facebook Svart 4.Juli.2012 Hvilket område trenger du? Sitér dette innlegget Link to post
fs Svart 4.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2012 På jakt etter den her: C-CARD EN-C565 NT+ GØTEBORG TIL EGERSUND M/SKAGERRAK OG NORD-DANMARK Synes det er grovt å betale samme pris som for et C-Map Max kart, da disse har både større rekkevidde og mer informasjon. (desverrre leser ikke min plotter Max-kart) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.Juli.2012 Del på Facebook Svart 4.Juli.2012 (redigert) Det er da ikke så dyrt på Nautisk Forlag. Se her: http://www.nautiskfo...-sjoekart/C-Map Du kan også få oppgradert brikken. Redigert 4.Juli.2012 av Faxen (see edit history) Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
fs Svart 4.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2012 Nautisk forlag skal ha 2190,- for et NT+ wide kart. Det synes jeg er stivt. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 4.Juli.2012 Del på Facebook Svart 4.Juli.2012 Før hadde Jeppesen en gratis oppdatering av brikke ved registrering. Kanske de har dette enda? Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
fs Svart 4.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Juli.2012 Har ikke noe brikke, kun en kartplotter ny i eske. Den har dog ligget i denne esken endel år. - Flott Simrad-plotter som fortjener et kart. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 4.Juli.2012 Del på Facebook Svart 4.Juli.2012 Jeg har en brikke som kanskje er intr. har sendt deg en IM Sitér dette innlegget Link to post
fs Svart 5.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Juli.2012 @Cosmic; Takk for mail, men dette blir feil område. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.