bliss X Startet 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2005 Har lett høyt og lavt både hos Elfa, Claes og på Biltema etter noe brukbart. Det jeg trenger er en skinne med mulighet for å samle flere kabler på den måten jeg har forsøkt å illustrere her, dvs kunne skru fast flere kabler med runde kabelsko. Noen som har tips om hvor jeg kan få tak i det ? Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Av en eller annen grunn har de ikke dette på Biltema. Men du får det hos Maritim eller i en hvilken som helst båtsjappe: Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 31.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Takk for det, men disse tror jeg blir for små for mitt behov. Må ha en som kan klare litt kraftige kabler Sitér dette innlegget Link to post
Stian S Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Skyllermark har for opp til 5 stk 50mm2 kabler, det er vel en forhandler i Oslo-Lillestrøm området? Stian Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Jeg hadde nok gått innom en blikkenslager og fått klippet til en passende kobberplate. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Skyllermark har for opp til 5 stk 50mm2 kabler, det er vel en forhandler i Oslo-Lillestrøm området? SeaSea og Swang har disse i hyllene sine.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
index Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Hva med en kopperskinne av den typen som benyttes i tavler? Disse leveres også med slisse i midten slik at du kan benytte gjennomgående syrefaste skruer med mutter på baksiden. Bare å kappe til et passende stykke og skru det fast med et passende mellomlegg i hver ende. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Janoho Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Jeg hadde nok gått innom en blikkenslager og fått klippet til en passende kobberplate. <{POST_SNAPBACK}> Er det ikke bedre med en som er innkapslet da, ivhertfall mellomstykker mellom treverket og skinnen. JOH Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 31.Januar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Skinne anskaffet fra Hovdan. Det ble den samme typre som Maritim har. Den er kraftigere enn det så ut som på bildet Sitér dette innlegget Link to post
JohHans1 Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Enhver elektroinstallatør kan sikkert skaffe deg slike skinner, de brukes i store mengder som koblingspunkter for jordingsanlegg, særlig på større bygninger.... Snakk med Sønnico, Bravida eller en lokal installatør, så fikser de det for deg Sitér dette innlegget Link to post
OdinIII Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Blue sea har my bra elektrisk utstyr Blue sea Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Har ikke blue sea nettbutikk? Fant mye spennende, men fant ikke en enste pris? Sitér dette innlegget Link to post
Enjoy Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Blue sea har masse bra i sin katalog, men den norske importøren har nesten ingen ting på lager og alt jeg spurte om var det minst 3 uker levering på. Jeg ønsket å bruke de som underlevrandør i min jobb, men det går ikke med sånn levering. Enjoy Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Stikk innom E-verket, der får du helt sikkert kjøpt det du trenger. De bruker mye kobberskinner. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.