Qrt Startet 7.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2012 Som seg hør og bør når det gjelder den gamle Dracoen, gikk kondensatoren i stykker på båten, og det selvsagt på helg. Ligger nå i Knarrlagssund og vet ikke helt hvor jeg kan få tak i ny kondensator. Vet noen hvor jeg kan få tak i dette, eller er det noen herfra som har en liggende? Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 7.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2012 Du trenger da ikke det for å høre på Åge;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Qrt Svart 7.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2012 Det er jeg helt enig i glalaks!!!! Men Åge er som kjent best på Katalysator:-) Problemet er at vi hjem retter morsomhetene også, men det har heldigvis ordnet seg nå :-) Kondensator er på vei. Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 7.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2012 hehe. godt det ordna seg.. må gjerne legge ut et bilde så vi som ikke kom oss dit får se stemninga;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.