boati Startet 7.Juli.2012 Del på Facebook Startet 7.Juli.2012 Fikk i går tilsendt 2012 RS merkene, men funderer hvor jeg bør klistre de? De skal jo oppdateres neste år. Vurderer å få laget en Rustfri plate først som jeg skrur inn i overbygget + fuger. som jeg klistrer merket på. Eller er det ikke nødvendig? Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Eller så legger du dei ein lur plass i båten (som du glemmer selvfølgelig), og tar dei fram om du skulle ha behov for å vise dei fram. For min del klistret eg 2012 versjonen på masta. 2011 merkene som var usynlige da dei ikkje tålte lys, reiv eg lett av fra skroget. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Sigurd Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Varmepistol. Hvorfor ikke bare klistre neste års oppå årets? Riv av alt etter noen års samling. Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 7.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Eller så legger du dei ein lur plass i båten (som du glemmer selvfølgelig), og tar dei fram om du skulle ha behov for å vise dei fram. Dette hørtes smartest ut :) Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Eller så legger du dei ein lur plass i båten (som du glemmer selvfølgelig), og tar dei fram om du skulle ha behov for å vise dei fram............. Ellers så er jo en av siderutene en grei plass, lett å fjerne igjen og stort sett ute av veien. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Jeg har de sammen med regnr., direkte på siden. Tar de av når det en sjelden gang er varme her, rester av lim går bort med litt tynner Sitér dette innlegget Link to post
jabra Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 (redigert) RS-merkene er enkle og greie å fjerne igjen fra de fleste overflater. Restene av lim tas lett vekk med f.eks. litt white spirit og en fille. Alldeles unødvendig og særdeles mye vanskeligere å fjerne sporene etter skruer/plate. Glem det! Redigert 7.Juli.2012 av jabra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 7.Juli.2012 Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 (redigert) Hvorfor klistre de på, det forskjønner jo ikke akkurat båten ? Redigert 7.Juli.2012 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
boati Svart 7.Juli.2012 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2012 Ellers så er jo en av siderutene en grei plass, lett å fjerne igjen og stort sett ute av veien. Har plexi sideruter så det tør jeg ikke. Platen jeg tenkte på skal jo aldri av igjen da. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.