Super73 Startet 7.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2012 Jeg har nettopp kjøpt en Finnmaster 7600 med VP D4-221 hk/mod 2005. Har ikke bakgrunnsbelysning i instrumentene. Kikket bakom panelet i dag og ser at alle instrumentene er koblet i serie med EVC systemet til VP. Altså ingen egen kurs for belysningen. Leste i manualen at du kunne skru av / på, samt dimme fra EVC panelet. Uansett hva jeg gjør kommer det altså ikke lys.... Det er to muligheter: Enten gjør jeg noe galt, eller så er det feil på systemet. Noen som har opplevd det samme, og / eller har forslag til løsning? Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 7.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2012 Du har vel en knapp med solsymbol som er til for å slå av å på instrumentbelysningen? Motoren må være i gang eller i all fall tenningen må være på. Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 7.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2012 (redigert) ....eller har forslag til løsning? Kjøp en leselampe på Ikea som kan monteres på dashbordet, da ser du instrumentene uansett om motorer går eller tenningen er på. Problem solved Redigert 7.Juli.2012 av adeneo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2012 Og lyset er svakt så du ser det bare når det er mørkt Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.