Morten66 Startet 7.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 7.Juli.2012 Hei Alle sammen, jeg er på jakt etter alt av informasjon om Mørebas 7200. Er det noen som har liggende noe som muligens kan være av interesse for meg, e ute etter alt, eller hvor jeg kan finne dette. Håper noe kan hjelpe meg. Ønsker også kontakt med etere av Mørebas 7200 som muligens kan svar på noe av det jeg lurer på.... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2012 Generell info: For å finne informasjon om en spes. båttype er det flere ting man kan gjøre: Søke på forumet, se søkefelt oppe til høyre, de fleste vil finne det enklest å bruke Google søk. Man kan også klikke på tannhjulet ved siden av for 'Avansert søk'. Det gir mulighet for å spesifisere søket mer presist. F eks. å søke i kun emnetitler. Man kan gå inn på medlemslisten (velges i hovedmenyen) og klikke på "Søk og sorteringsalternativer på/av". Deretter skriver man inn båttypen i "Båt" feltet og klikker på "Bruk filter" nederst på siden. Da får man opp alle som har oppgitt i profilen at de har f.eks. en Mørebas 7200. Om man skulle ønske å kontakte noen pr IM (internmelding) så sjekk når de sist var innlogget. Er det lang tid siden kan muligheten for å oppnå kontakt være liten. Man kan sjekke Dokumentarkivet om de ligger noe der, brosjyrer, manualer etc. Samt eksterne linker. Vi har også en egen Erfaringsdatabase, hvor alle kan legge inn båtene siden. Sist, men ikke minst, kan man, som trådstarter har gjort, spørre etter info. Bare husk at filosofien ved et forum er at alt som postes skal komme alle til nytte, det er derfor ikke god Etikette f.eks. å be om at info blir sendt direkte til en selv. Man skal heller spørre om brosjyrer, manualer etc. kan lastes opp i Dokumentarkivet slik at alle kan finne det igjen senere. (Vær sikker på at du er kjent med reglene før du begynner å poste på forumet.) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.