Jump to content

Marina med vinteropplag på land og lakkeringstjenester nær Oslo?

hakonrk

Recommended Posts

Har kjøpt en brukt Bavaria 41 seilbåt, og den har noen sår i baugen (godt over vannlinjen) som jeg kunne tenke meg å pynte på. Det haster ikke, så jeg regner med det beste er å få gjort dette i forbindelse med vinteropplag på land, for å slippe å ha et ekstra kranløft. Noen som kjenner til marinaer med vinteropplag på land i Oslofjorden (helst ikke over 90 min med bil fra sentrum) som kan gjøre denne typen reparasjoner?

For å illustrere hva slags type skade jeg snakker om:

skade.jpg

I Son kan du ha båten på land, og der er det også eget verksted for reparasjon av slike skader. Gå inn på sonskilen.no og klikk på Vinteropplag og også på Plastskade. Kjøretid fra Oslo burde være overkommelig, Jeg kjører fra Lillestrøm på drøyt 45 minutter.

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Og dersom noen skulle være interessert, så har faktisk Sonskilen ledig bryggeplass i sjøen! Det er ikke innskudd, og prisen er kr.2900,- pr. breddemeter i bås med gangbar utrigger med strøm og vann på bryggen i meget skjermet område helt innerst i Sonskilen.

For vinteropplag var takstene sist vinter: Opptak og utsetting kr.72,- pr. m2 + moms, kr.172,- pr. m2 for opplag. Opplagsbukker

er innkludert for motorbåter.

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...