hakonrk Startet 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2012 Har kjøpt en brukt Bavaria 41 seilbåt, og den har noen sår i baugen (godt over vannlinjen) som jeg kunne tenke meg å pynte på. Det haster ikke, så jeg regner med det beste er å få gjort dette i forbindelse med vinteropplag på land, for å slippe å ha et ekstra kranløft. Noen som kjenner til marinaer med vinteropplag på land i Oslofjorden (helst ikke over 90 min med bil fra sentrum) som kan gjøre denne typen reparasjoner? For å illustrere hva slags type skade jeg snakker om: Sitér dette innlegget Link to post
Vinke Lanke Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Du kan jo forsøke Hero Marin ved Storsand, telefon 32 79 12 27 Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 (redigert) I Son kan du ha båten på land, og der er det også eget verksted for reparasjon av slike skader. Gå inn på sonskilen.no og klikk på Vinteropplag og også på Plastskade. Kjøretid fra Oslo burde være overkommelig, Jeg kjører fra Lillestrøm på drøyt 45 minutter. Lars H. Redigert 8.Juli.2012 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Holte End Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Horten Båtsenter har alt du ber om. hortenbaat.no Masse seilbåter fra Oslo som ligger der over vinteren Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Sjøsenteret i Drøbak, her får du fikset dette. Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
hakonrk Svart 8.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Takk for alle svarene, skal ringe litt rundt i morgen! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 (redigert) Og dersom noen skulle være interessert, så har faktisk Sonskilen ledig bryggeplass i sjøen! Det er ikke innskudd, og prisen er kr.2900,- pr. breddemeter i bås med gangbar utrigger med strøm og vann på bryggen i meget skjermet område helt innerst i Sonskilen. For vinteropplag var takstene sist vinter: Opptak og utsetting kr.72,- pr. m2 + moms, kr.172,- pr. m2 for opplag. Opplagsbukker er innkludert for motorbåter. Lars H. Redigert 8.Juli.2012 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Astor Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Den beste på slik reparasjoner finner du på Nærsnes i Røyken. Anders på Nærsnes Plastservice er en av de beste i fjorden. Ledige plasser på Storsand de på sjøen og i opplag. En av de mest skjermede havnene i fjorden. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.