Guest caplex Startet 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2012 (redigert) Hei er det noe som vet om det og evt. hvor det finnes norsk bruksanvisning til Raymarine E80. Jeg har funnet en svensk bruksanvisning men den plotteren jeg har er eldre en bruksanvisningen til denne, plotteren min er fra 07. Og er det en enkel sak og oppdatere kart, er det bare ta ut den gamle og inn med den nye. Redigert 8.Juli.2012 av caplex (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 ser dårlig ut på raymarine sine sider http://www.raymarine.no/view/index.cfm?id=1990&collectionid=12&col=1992 Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
BjornLie Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Plottere solgt i Norge er levert med Norsk bruksanvisning. Har en Norsk til min E plotter. Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
aebi Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Jeg kjøpte brukt plotter for noen år siden og hadde samme problemet. Endte med at jeg fikk kopiert instruksjonsboka fra en annen i havna. Spør rundt deg om du kan gjøre det samme. Det meste er likt på E plotter og standard plotter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.