Pjolter Startet 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2012 Hei mine båtvenner. Da har jeg også fått problemer med toalettet! Ikke så alvorlig heldigvis. Det startet med at kverna gikk men vannet gikk ikke ned ved skylling. Sjekket luftig mange ganger før jeg krøp til korset og åpnet kvernen. Du kan si hva du vil og TMC men enkle er de. Har virket uproblematisk siden 2006. Vel det viste seg at impelleplaten var brukket. Fikk vasket denne og i nød, limt med lynlim. Det funket greit. Men sikkert ikke holdbart i lengden. Så er slike deler enkle å få ta i? Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Lars H. Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 (redigert) Jeg har selv skiftet den skovlen (etter at liming var mislykket), og da handlet jeg direkte hos Leif H. Strøm i Oslo. Men de har sluttet helt å selge til privatpersoner. Så jeg regner med at du må gå gjennom en forhandler. BestMarin er i hvert fall en kjede som selger TMC. Lars H. Lagt til: Når jeg kikker i katalogen deres, ser det imidlertid ut til at de har sluttet med TMC, men flak.no (som også leverer til BestMarin) har i hvert fall TMC . Redigert 8.Juli.2012 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 (redigert) marineshop.no har sevicekit til TMC-toaletter, se pdf-dokument med splittegning her, men om det inbefatter skovlen, er jeg usikker på. Redigert 8.Juli.2012 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Pjolter Svart 8.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Takk Lars :-) Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Lars H. Svart 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Men vær litt obs. Det har vært noen endringer på disse TMC-modellene opp gjennom årene, blant annet har det vært endring på hvordan selve "huset" settes sammen. Så før du eventuelt bestiller noe er det nok greit å sjekke opp hvilken modell du har. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.