Jump to content

Tenningsrekkefølge VP 41P?

Osken

Recommended Posts

Lufteprosedyren har eg vert gjennom ja. Hadde motoren igang i går kveld, da med hjelp av silikonspray. Da gikk den fint på tomgang i ca 15 min. Stoppa og starta den fleire ganger på dei 15 min, og da starta den umiddelbart da eg vei om nøkkelen. Men idag var den død, igjen. Vel og merke uten startgass/silikonspray. Har forøvrig lagt ut nytt emne idag, VP 41P starter ikkje.

Så ditt andre innlegg , men jeg har bare en anelse , siden du hadde den i gang og at den startet flere ganger etter hverandre og dagen etter vil den ikke starte....... kan høres ut som at Dielsel tilførsel ikke er tett , vis Dieselen siger tilbake pga en tettning i en banjo skrue eller noe, slik kan dette skje , vel jeg ville montert på en pumpe på tilførsel slangen mellom tank og matepumpe ,en slik en som brukes på slangen til tanken på påhengsmotorer ,da kan du klemme på denne når du lufter ,det er mye lettere å lufte disse motorene med en slik en ,har dette selv , da ser du lettere om det har kommet luft inn i systemet over natta i og med at den ikke vil starte ;-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...