mhemil Startet 8.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2012 Hei en Jabsco lyskaster med kontrollpanel som vist på bildet som jeg ikke får vekket til live. Ble fortalt at det bare var å starte den ved å trykke S knappen. Noen som har manual, evt. prosedyrer for å starte, stoppe denne? Blir disse montert med sikringer, har ikke funnet dette? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 8.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2012 Sjekket spenning inn på panelet, og den er ok. Mao, ikke sikringer ol. til panelet. Hmm, hvorfor snurrer ikke lyset tro? Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Hadde en tilsvarende sak som også sluttet å virke. Den var koplet på samme kurs som topplanterna - som plutselig heller ikke virket. Da jeg byttet sikring til den på "hovedtavla", så funket også lyskasteren.... Kanskje noe tilsvarende hos deg? Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
mhemil Svart 9.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Hmm. Testet dette ned strøm på lanterner. Har også målt riktig spenning inn på bryterpanelet til lyskasteren. Ikke målt i selve lykta. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Hmm tilbake:-) For å følge min opprinnelige teori (mulig syltynn) siden det funket for meg - er det noe annet elektrisk som heller ikke funker? Tenker da tilbake til sikringsskapet... Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
LALUNA II Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Har du sjekket pæra ...kan det være at den ikke virker visst pæren er død ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
mhemil Svart 10.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2012 Har ikke sjekket pæra. Kan det virkelig være slik at styringen slutter å virke om pæra er gåen? Vil sjekke dette. Noen som vet type slik at jeg kan handle før jeg skrur? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 12.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Oppe på targa og sjekket spenning i dag. 0. Mao. brudd i en ledning mellom kontrollpanel og lyskasteren. Sitér dette innlegget Link to post
dennrick Svart 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Sitér dette innlegget Skipsplast 605 | Bavaria 300 Sport | Uttern D66 | Bavaria 28 Sport | Bavaria 39 HT Sport + Grand RIB 380 | Grand RIB 650 Golden Line 200HK | Bavaria 42 Vision Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.