Frissy Startet 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2005 Noen som veit hvor jeg kan laste ned instruksjonsbok til min Yamaha 50hk, 1988 mod?? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Noen som veit hvor jeg kan laste ned instruksjonsbok til min Yamaha 50hk, 1988 mod?? <{POST_SNAPBACK}> Har du prøvd å spørre din lokale Yamaha forhandler, eller Yamaha Motor Norge? Tipper at en av dem kan hjelpe deg, i alle fall med å få bestilt en Owner's Manual. Alternativt kan du jo prøve E-bay. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Ingar Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 Noen som veit hvor jeg kan laste ned instruksjonsbok til min Yamaha 50hk, 1988 mod?? Se dette innlegget fra John_Kr. Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 1.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2005 Se dette innlegget fra John_Kr. <{POST_SNAPBACK}> Ja. Det skulle jeg absolutt ha tenkt på. Har brukt delekatalogene m.v. her i lang tid men til MC -- derfor forglemmelsen. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.