Xlnt Startet 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 9.Juli.2012 Hei Er det noen som har konvertert til elektrisk pumpe på jabsco og har den manuelle pumpen liggende til overs? Jeg ønsker å konvertere den andre veien og tenkte kanskje noen har en slik manuell pumpe liggende. Er klar over at slikt ikke skal postes her men tror de færreste vil lete i "ønskes kjøpt" for å se om noen vil kjøpe den gamle pumpa som de egentlig har tenkt å kaste allikevel. Skulle gjerne hatt en slik før helgen :-) -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Sitrin Svart 9.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2012 Hei. Jeg har en liggende (husker ikke om den er helt ubrukt eller om jeg brukte den en helg). Sitér dette innlegget Båter: Delta seiljolle, Selco 13, Europa seiljolle, Trebåt (Øvre Tune ett eller annet) Laser seiljolle, GH 14, With 13, Solux 760 TC (AC), Bombard Tropic, Master 820, Flem 350, Galeon 390, Mercury Rib Medlem i Redningsselskapet Båtplass i Råde båtforening Link to post
Xlnt Svart 10.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2012 Da ser det ut til å ordne seg før ferien, en stor takk til Sitrin -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.