JanB Startet 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2005 I år tenkte me å prøva kombinasjonen med båt i Nordheimsund gjesthamn og skiturar til Kvamskogen. Nokon som har erfaring med dette? Eller kanskje andre som også har tenkt seg dit? Meir info her: http://www.trebaat.no/hamn/paske.htm Konseptet har i alle fall vore svært populært i Sauda i mange år. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 31.Januar.2005 Link til dette innlegget Svart 31.Januar.2005 (redigert) Yeppers!!! Gamle Worse, Quindebestet og Chrapylene er nå påmeldt. Dette kan bli gøyaktig! I hvert fall en litt enklere tur, "rett rundt hjørnet", enn å sigla helt inn til Sauda. Hehe, er noen late eller forbeholdne, så går det jo an å få kjørt inn en bil før påske ... så kan man reise hjem og mate skipskatten mens man ferierer på den Hardangerske kyst ... Redigert 31.Januar.2005 av Skipper_Worse (see edit history) Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
sveno Svart 1.Februar.2005 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2005 Heisann Ville berre ønske dere velkomne til Norheimsund i påsken ,så får vi håpe snøen held seg på skogen... og ikkje plager oss som venter på VÅREN og nye båten Ps.Norheimsund er med kun en D. Mvh Sveno Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 1.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2005 Ja, dette virkar jo lovande. Blir eit mini-båtplassentreff dette... ...så går det jo an å få kjørt inn en bil før påske ... Ja, akkurat det lurte eg på. Eg har ikkje tenkt meg heim for å mata skipskatten, men gjerne på ein eller fleire skiturar. Er det bra busstilbod til og frå t.d. Furedalen, eller bør ein satsa på å ha tilgang til bil? Veit at det i Sauda ikkje er uvanleg at far går inn med båten, medan mor køyrer bilen... Elles ser eg fram til ymse aktivitetar: Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
JanB Svart 1.Februar.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2005 Ps.Norheimsund er med kun en D. <{POST_SNAPBACK}> Takk for korreksjonen, sveno. Ein lærer stadig noko ein nok burde ha visst lenge... Men eg får ikkje til å endra tittelen på denne tråden. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 13.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Det ser dårlig ut for påsken. Kanskje bedre å bli hjemme og mekke på båten og håpe på bedre vær senere ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
JanB Svart 13.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Mars.2005 Det ser dårlig ut for påsken. Kanskje bedre å bli hjemme og mekke på båten og håpe på bedre vær senere ... <{POST_SNAPBACK}> Ja, den tanken har meldt seg her også. Dessutan masar madamen om noko arbeid som skulle ha vore gjort på loftet... Me reiser nok uansett ikkje innover før onsdag. Så me har framleis eit håp om at veret skal snu seg. Kunne me berre bli kvitt denne hersens snøen i låglandet... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Skipper Worse Svart 14.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2005 Mnja, jeg har blitt stilt overfor liknende helt urimelig krav og forlangender. På den andre side gidder jeg ikke reise på tur med et surt Quindebest som heller ville ha vært andre steder. Alle må ønske det og været må være bra. Men som du antyder, det kan jo tenkes at det går an å kombinere. Den (som har) lever får se! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Victora III Svart 14.Mars.2005 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2005 (redigert) Dette er et artig tema. Det er flere andre steder der båt og ski er tema for påsken. Vet at Sauda er båtsesong-start for mange Rogalendinger. Båt med ski på på cabin-taket er ikke noe uvanlig syn innover i fjordene i palmehelga. Det kan ligge over hundre båter i gjestehavna i Sauda i påsken. Mange får kona til å kjøre bilen inn mens de selv kjører båten inn. Dermed har de bil til å kjøre opp til skitrekk og høyfjell. Også i Sand like før Sauda er visstnok dette også tradisjon. Noen som vet om andre steder der dette er vanlig? Redigert 14.Mars.2005 av Swande (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 14.Mars.2005 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2005 Noen som vet om andre steder der dette er vanlig? <{POST_SNAPBACK}> Lurer på om ikkje ein del også driv med slikt på Erøy i Erfjord i Ryfylke. Elles er Jondal ei mogleg "ski-hamn", spesielt sommarstid (Folgefonn sommarskisenter). Men akkurat no er eg mest uroa over at det er skiføre over fordekket på båten... Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.