Puffen Startet 11.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 11.Juli.2012 Planlegger en tur rundt Stad i slutten av uka. Usikker på hvor langt nedover jeg går, må være hjemme igjen til neste helg. Fint om noen kan holde denne tråden oppdatert framover uka, og etterhvert med min egen hjelp. Alt av interesse. Vær og bølger selvf. Men arrangementer, forhold i havner, verdt å se, osv. Som sagt, alt er av interesse. For mitt eget vedkommende blir kanskje første stopp, straks nordom Stad. Det skal visstnok være en slags "åpningsfest" på Haugsholmen i helga. Aldri vært der før. Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 11.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2012 Hvor går du fra da ? Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 11.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2012 Går nedover fra Romsdalsfjorden en gang i løpet av fredag. Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Det skal være noe familiedager med div program på haugsholmen, stod om det på fb ! Sitér dette innlegget Link to post
8lv Svart 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 http://www.facebook.com/events/347555905264613/ Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 12.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Har fått med meg det. Stikker antakeligvis innom på fredag, og så går vi rundt Stad på lørdag. Ingen som har tips om hvordan det ser ut videre sørover ? Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 15.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2012 Drømmeforhold rundt Stad i går. Vesentlig gråere lengre sør Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.