eiaro Startet 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2012 Skal montere autopilotpumpe, og tenkte bruke samme type slanger og kuplinger som er originalt på Sleipner styring min. Det viser seg derimot vanskelig å finne noen som har PVC rør og fittings som funker til dette... Jeg ønsker ikke ferdig pressede slanger og bør være noe jeg kan gjøre selv i båten uten (for mye) ekstra utstyr. Kan presse slanger på jobben, men trenger ikke 500 bars slanger til dette liksom dessuten vet jeg ikke hvilke mål jeg skal ha enda. Er litt langt mellom meg og båten. Gode forslag? Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 12.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2012 Hvis du ser på nettsiden til Maritim, så har de både slange og kuplinger. Det ser ikke ut for at alle detaljer er avbildet, men de har sikkert alt som hører til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.