Jump to content

Foliering av båt, er det mulig?

theman123

Recommended Posts

Vurderer sterkt å foliere båten, men har null erfaring på dette, så først er det mulig? Skal også ha en veldig "sær" farge nemlig gold chrome(http://newsnow-co-uk.blogspot.no/2011/04/chrome-gold-modifications-mercedes-benz.html) Er det i det hele tatt mulig å få den fargen i folie? Har sendt mail til et firma som driver med foliering, men får aldri svar..... Forresten så skal folien på båten på profilbildet mitt for de som lurer.

På forhånd, takk! :smiley:

Nabobåten, en Laguna 1130 (?) FB har fått nesten alt over vannlinja foliert ! Dvs. den øvre blå-linja med bredde på over meteren på flere steder. Ble skikkelig flott ! Kan ikke tro at den er foliert !! Etter hva jeg forstod så var folien lagt på ved hjelp av varme til å forme den over kneiker/bøyninger. 27 høvdinger kosta vist herligheten (forsikringssak etter Dagmars herjinger) Skal se, i morgen, om jeg får tatt et bilde å legge ut her!

:smiley:

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

.................

Skal se, i morgen, om jeg får tatt et bilde å legge ut her!

.................

Her et bilde fra mobilen tatt i dag!

laguna.jpg

Laguna FB med foliert blårand fra fenderlist og ned ! Meget pent utført, og absolutt et alternativ til om-lakkering når evt. kosmetiske skader er omfattende !

:yesnod:

Bjørn

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...