Jump to content

Daycruiser, soveplass til 2, trailbar, 100-150k. Forslag?

sgullak

Recommended Posts

Hei, jeg er ny her inne på forumet, å lurer på noe tips på kjøp av båt.

Jeg har hat en barracuda 16 før.

Det jeg nå vil kjøpe meg er,

Daycruiser

soveplass min 2

båt som ikke er større enn at man kan dra den med seg på henger etter vanlig klasse B bil.

Kan noen hjelpe meg

Jeg vil legge mellom 100 og 150000 i den.

På forhond takk

Prøv et avansert søk på finn.no. Bare å legge inn alle dine kriterier, og vips så har du altfor mange å velge mellom. Plukk så ut en 2-3 typer som du synes ser interessante ut. Kom så tilbake til forumet å spør om meninger om de forskjellige, så tenker jeg du får kvalifiserte svar. Lykke til!

Brukte en Finnsport 650 AC som "campingvogn" med kone og 2 mindre barn i flere år.

Fra Vestrålen til Risør.

Det ligger en slik til salgs nå for 30 båtpenger, uten motor....

(Den motoren som kan selges med er sagt å være en eTec, hvilket det IKKE er. Kjøp båten og sett på en annen motor, og du får en bra båt!)

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Nor-Dan er OK båter, men den i annonsen syntes jeg var dårlig vedlikeholdt. Jeg har faktisk hatt en Draco fra 1979 som var bedre vedlikeholdt enn den. Galia er greie og praktiske båter til fornuftig pris, men noen skjønnheter er de ikke. Jeg ville satset på noe nyere med en maks 5 år gammel utenbordsmotor hvis jeg skulle handle med ditt budsjett. Mye bra på FINN i den kategorien til rundt 150 tusen nå.

Redigert av Kaptein Båtløs (see edit history)

Hehe joda drar vel greit nok det :) var innom å såg litt på den nå i sta. Skal prøve den i morgen, noen som vet noe ang motor å drev på denne? Bruker de mye bensin, mye overhaling. Drevet er et 290.

Jeg har aldri hatt båt med drev før, er dette et trøblette drev å begynne å skru og overhale?

Da har jeg vært i kontakt med et volvo penta verksted, å de mente jeg burde gå for noe nyere. Har også tenkt att siden den båten har ligget til salgs nå lenge, er det sikkert ikke lett å få solgt den om noen år fram i tid.

Trur jeg ser meg etter en nor-dan med outboard motor jeg.

Noen innvendinger på det??

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...