Bairo Startet 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2012 (redigert) Finnes det noe middel for å rense/friske opp fenderlisten, slik at den får tilbake opprinnelig farge? Redigert 13.Juli.2012 av Bairo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 dekksrens er det beste Sitér dette innlegget Link to post
arnstein156 Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 Broderens matte og slitne fenderlist på hans Yamarin ble som ny etter lett rubb med maskin, og deretter polert opp. Dette var ETTER rens, slik at dekk- og andre merker var fjernet. Sitér dette innlegget You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge Link to post
Arvid_A Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 Hei! Jeg har tidligere brukt bremsevæske på fenderlista, men i sommer traff jeg en Saga 310-eier på Geitøya/Mærrapanna, som sverget til "Renapur" skinnpleiemiddel. Han syntes å være et skikkelig "båt-petimeter", så jeg ser ingen grunn til ikke å stole på rådet hans. Jeg har i mange år benyttet dette middelet på skotøy, men har ikke fått prøvd det på fenderlista på båten ennå. Her er forhandler: http://qvi.no/produkter/renapur_skinnbalsam/ Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 Jeg prøvede bivoks. Fungerede fint! Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 Finnes det noe middel for å rense/friske opp fenderlisten, ...........? Hvis det er en svart fenderlist, så er AutoGlym bumpercare veldig bra ..... ( og skulle du ha en brun eller blå "bordgang" under fenderlista som er blitt matt og det ikke nytter med polering, så er AutoGlym bumpercare bra til den også ). Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 NordWest bruker aceton på ren fille. Bytte fille ofte. Sitér dette innlegget Link to post
morros Svart 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Jotuns tynner nr 17 gjør underverker, etterfulgt av Autoglym bumpercare. Bare å gnikke i vei Sitér dette innlegget Link to post
MT. Svart 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Hugos virker også greit på listverk. Sitér dette innlegget baatplassen.no Din kommunistiske hjemmehavn på nettet! Link to post
wilma Svart 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Fenderrens fra Maritim... Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 15.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2012 dekksrens er det beste Har prøvd det meste, men ikke noe til nå som er bedre enn Turtle dekkfornyer. Sitér dette innlegget Link to post
19quiz76 Svart 15.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2012 Bilpleiere sverger til Owatrol Polytrol på slitt plast, men vet ikke hvordan det vil funke på gummi. Verdt et forsøk, fås på Jernia bl.a :) Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Sitrus rens fra 3M fungerer utmerket. Skift til ren fille ofte som nevnt. Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Gurba Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Bumper care fra Autoglym Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.