Nybåt Startet 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2012 Maritim er utsolgt. Noen som har noen tips om hvor jeg får tak i systemrens i Oslo området? Sitér dette innlegget Link to post
kvikkas Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 Jeg kjøpte min på trebaaten.no. De ligger på nesset på andre siden av byen. Kanskje greit å sjekke seasea.no og lasa.no - de ligger nærmere, hvis du er på maritim nå. Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 Blommenholm motorservice Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
ÅtteGlass Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 Du får kjøpt systemrens hos La-Sa Båt og Motor i Bestumkilen/Skøyen Sitér dette innlegget Oslo Seil- og Båtskole. Link to post
nordan family 27 Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 Malfix i sentrum har Sitér dette innlegget Link to post
Nybåt Svart 13.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 Takker og bukker. Fikk tak i det hos La-sa. Nå gjenstår bare jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.