Tobias Jahr Startet 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 13.Juli.2012 Hei! :) Noen som vet hvordan reglementet er angående å ha med seg båtførerbeviset sitt når man er ute å kjører? Fyller 16 i dag og har tatt båtførerbeviset, men er på hytta så får ikke sjekket om det har kommet i postkassa eller ikke. Så veit noen om politiet har noen database eller lignende over hvem som har båtførerbeviset hvis jeg blir stoppet? :) Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 13.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 Ifølge informasjon fra sjøfartsdirektoratet skal man ha båtførerbeviset med seg ombord. For egen regning tør jeg tilføye at det bør holde med en kopi som man f.eks har laminert for å få den mer robust. Når jeg har kandidater som avlegger båtførereksamen her i Baatskolen POSEIDON - og det har vært ganske mange i den senere tid - så skriver jeg ut et midlertidig bevis til de som består. Dermed slipper de å vente på tregheten i systemene hos Norsk Test. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Tobias Jahr Svart 13.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2012 okei, takk for svar! :) Da får jeg bare satse på å ikke bli stoppa Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Gratulerer med dagen!! :) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Tobias Jahr Svart 14.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Hehe, tusen takk! :) Heldigvis ordnet alt seg, fikk noen i familien til å scanne det inn å sende det på mail, så nå har jeg hvertfall en kopi å vise hvis jeg blir stoppa! :D Sitér dette innlegget Link to post
+D+ Svart 15.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2012 Gratla! Fikk du faktisk båtfører prøven på dagen også? :D Jeg venter bare på og fylle 16 nå.. :P Håper det kommer ganske kjapt etter at jeg har blitt 16 .. Sitér dette innlegget Link to post
Tobias Jahr Svart 16.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Ja, det lå faktisk i postkassa på dagen! :) Hehe, du får kjøre pent da.. Sitér dette innlegget Link to post
suzumer 290 Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 jeg fikk det nesten et år før jeg ble 16 :P........ tror de surret litt på norsk-test... Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 jeg fikk det nesten et år før jeg ble 16 :P........ tror de surret litt på norsk-test... Slett ikke utenkelig Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.