Jump to content

Ha med båtførerbevis

Tobias Jahr

Recommended Posts

Hei! :)

Noen som vet hvordan reglementet er angående å ha med seg båtførerbeviset sitt når man er ute å kjører?

Fyller 16 i dag og har tatt båtførerbeviset, men er på hytta så får ikke sjekket om det har kommet i postkassa eller ikke.

Så veit noen om politiet har noen database eller lignende over hvem som har båtførerbeviset hvis jeg blir stoppet? :)

Ifølge informasjon fra sjøfartsdirektoratet skal man ha båtførerbeviset med seg ombord.

For egen regning tør jeg tilføye at det bør holde med en kopi som man f.eks har laminert for å få den mer robust.

Når jeg har kandidater som avlegger båtførereksamen her i Baatskolen POSEIDON - og det har vært ganske mange i den senere tid - så skriver jeg ut et midlertidig bevis til de som består. Dermed slipper de å vente på tregheten i systemene hos Norsk Test.

Med vennlig hilsen POSEIDON

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...