BaylinerKenneth Startet 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2012 Nå var det ikkje lenge igjen før eg endelig kunne ha satt båten min på sjøen, men nei.... Nå plutselig starter ikkje motoren, :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: Eg har gått gjennom tenningssystemet og forgasseren. Motoren vil rett og slett ikkje tenne, men eg vett det er gnist på tennplugene. Motoren pumper helle sylinderene opp med bensin og det forbrener ikkje bort, til slutt begynner startmotoren å slite pga. bensin i sylinderene. Når eg da skrur ut tennplugene renner det ut bensin fra noen av sylinderene???? :confused: :confused: :headbang: :headbang: :headbang: Noen som kan hjelpe meg? :nonod: :confused: :headbang: Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Dersom du er helt sikker på at det er gnist, og at tenningen er riktig, så høres det vel ut som den får "litt" for mye bensin dersom det renner ut av hullet til pluggene. Se ned i forgasseren, det er muligens lekkasje eller noe som har hengt seg opp, slik som flottøren e.l. som gjør at bensin nærmest bare renner ned i motoren ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.