Jump to content

Hvilket dyr passer best i båt?

avmønstret5

Recommended Posts

• 1 måned senere...

Jeg ser det er mange som holder seg med Måker og de ser ut til å klare seg temmelig bra.

Det er litt rengjøring etter dem, da de ikke er helt stuerene, men slik er det vel med de fleste dyr.

Selv holder jeg stadig vekk edderkopper og de er det veldig lite arbeid med.

Det er et par Kråker i fjorden, som stadig vekk tar feil båt og tror de bor i masten min, men de drar videre når jeg forklarer at de nok har satt seg i feil mast. En satte seg faktisk på Vindexen mens jeg seilte. (da vet du at det ikke går fort)

RSL

Redigert av RSL (see edit history)

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Har hatt 14 somre med labrador/setter-mix, en blanding som er meget ivrig etter å hente pinne-aktige ting i vannet. Det er jo en stor fordel at hunden trives i og ved det våte element, så får det heller bli litt baluba når iveren blir litt stor. Noen vil sikkert synes at en litt mindre rase er enklere å bære, og det er sikkert riktig. Dog litt usikker på om det fins noe særlig vaktholdsgener i en labrador ... :-)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...