FM 8-12 Svart 21.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2012 (redigert) ingen, men grisen er jo et inteligent dyr på linje med hund. Det negative må være at du må smøre den med solkrem når det er sol å på med varme når det er kaldt. Når han spankulerer rundt kan det vel vli merker. Inn å ut må han vel å bæres Redigert 21.Juli.2012 av FM 8-12 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ashfirelate Svart 21.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2012 Vurderer en minigris som husdyr.. Dvs , da blir den selvsagt med på båttur også. Er det noen med erfaring med slike i båt? Forsiktig med teakdørken ! Sitér dette innlegget Link to post
Draug1 Svart 21.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2012 Og med grillen :-) Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
OppTgave 97 Svart 21.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 21.Juli.2012 Dieseldyr pleie ikkje å ha vannskrekk :) Nok så rolige, også i plan! Sitér dette innlegget Link to post
Pescador1 Svart 22.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 22.Juli.2012 For meg , og etter mange år med båt finnes det kun 1 dyr som gir glede , både før og etter at den er ombord : Fisk :) Sitér dette innlegget Link to post
Sømanden Svart 28.August.2012 Link til dette innlegget Svart 28.August.2012 Vi har Bichon Frisè. Akkurat passe stor og røyter ikke. Også har du noe skure dekket med hvis du setter på kosteskaft. Sitér dette innlegget Link to post
Fjellmatros Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Synest ku er veldig bra dyr å ha ombord, både marinert og og krydret Sitér dette innlegget Link to post
Fjellmatros Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Vurderer en minigris som husdyr.. Dvs , da blir den selvsagt med på båttur også. Er det noen med erfaring med slike i båt? Bare stuegris... Det anbefales ikke Sitér dette innlegget Link to post
Trykkern Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Vår hund er rimelig fortrolig med det våte element Sitér dette innlegget Link to post
Free Lillehammer Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Forundrer meg at ingen av BPs kjekkaser har foreslått flatlus... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Forundrer meg at ingen av BPs kjekkaser har foreslått flatlus... Vi vet ikke hva det er, Fargo ! Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Denne er grei. Klager aldri. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
RSL Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 (redigert) Jeg ser det er mange som holder seg med Måker og de ser ut til å klare seg temmelig bra. Det er litt rengjøring etter dem, da de ikke er helt stuerene, men slik er det vel med de fleste dyr. Selv holder jeg stadig vekk edderkopper og de er det veldig lite arbeid med. Det er et par Kråker i fjorden, som stadig vekk tar feil båt og tror de bor i masten min, men de drar videre når jeg forklarer at de nok har satt seg i feil mast. En satte seg faktisk på Vindexen mens jeg seilte. (da vet du at det ikke går fort) RSL Redigert 30.August.2012 av RSL (see edit history) Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
partyliquid Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Vi har en hund - Bichon Havanais, utrolig greit å ha ho ombord (hun er ikke så stor) Hun syntes det er helt ok på båten ;-) Her er bilde av hun ca 3 mnd Sitér dette innlegget Er det ikke jul snart ? Blogg Link to post
JGH Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Har 3 rev ombord eg. Og litt lus. Begge deler trives best i seil. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
quantumduck Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 Har hatt 14 somre med labrador/setter-mix, en blanding som er meget ivrig etter å hente pinne-aktige ting i vannet. Det er jo en stor fordel at hunden trives i og ved det våte element, så får det heller bli litt baluba når iveren blir litt stor. Noen vil sikkert synes at en litt mindre rase er enklere å bære, og det er sikkert riktig. Dog litt usikker på om det fins noe særlig vaktholdsgener i en labrador ... :-) Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 30.August.2012 Link til dette innlegget Svart 30.August.2012 vågehval Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.