runes Startet 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 14.Juli.2012 Unga er gla i å seile og far kan forsåvidt også tenke seg å ha noe å gjøre når vi er fortøyd i havn. Vurderer derfor å bytte ut gmmibåten med noe man kan sette kjøl og seil på. Jolla må romme en familie på fire, den må kunne ta motor og den skal være gøy å seile. Den skal gjerne også kunne løftes på dekk. Walker Bay 10 er et alternativ, hva er erfaringene med denne? Finnes det andre alternativer? Sitér dette innlegget Nesten nye papirkart til salgs syirie.wordpress.com Link to post
Sail S Svart 14.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 14.Juli.2012 Forstår deg godt. Da barna våre var i rette alderen lette jeg også, men den gangen på 90-tallet fantes det ingen. Det førte til at jeg fikk tak i tegninger på en som het Nutshell og bygde den i garasjen i kryssfiner med epoxyforsterkning. Kjempemorsomt prosjekt med flott resultat. Nå er den solgt for mange år siden, men tegningene har jeg enda. Den er på 9,6". Har du lyst til å forsøke selv kan du ta kontakt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.