dpm Startet 15.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2012 Hei, har satt inn en Garmin 720s i busteren nå i helgen. Også har jeg et spørsmål, det står på esken at det er inkludert et "preloaded" europakart, det kartet jeg får opp er ivertfall ikke brukbart da det er pixler på 1*1 cm ved zoom på 200m feks, noen som vet om det må settes inn en kartbrikke for å få kartet klart, eller er det noen innstillinger for dette? Tenkte jeg skulle prøve det kartet som var med før jeg evt kjøpte kart. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 15.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2012 Tipper du må investere i en kartbrikke, ja. De kartene som er preinstallert er vanligvis ikke mer detlajerte enn det du beskriver. Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
dpm Svart 15.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Juli.2012 Ok da blir d handel i morgen. For å få kartet passe klart må jeg zoome til jeg ser hele Nordkalotten.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.