Utter'n Startet 15.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 15.Juli.2012 Hei båtfolket. Jeg har en Yamaha 30 hk som jeg føler jeg har lite pådrag på i revers. Man skal vell merke godt at man setter den i revers å gir på litt. Føler den ikke bremser nok. Men er kanskje bare meg? Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Er det turtall / gass-sperre på giret i bakk/revers så kan det vel føles slik. Går den jevnt og fint i turtallsområdet og med tilstrekkelig turtall? Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2012 Så lenge eksos kommer ut propellen vil jo dette bremse reversen noe..... Sitér dette innlegget Link to post
Utter'n Svart 17.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Føler egentlig at den går tålig fint på turtall framover, muligens den mangler litt turtall ved full speed. Muligens dette er bare noe justering? Sitér dette innlegget Link to post
småbåtentusiasten Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Hva med sammenligning med andre motorer du evt har brukt? Til påhengere er det bare Yamaha "Dual thrust" propellere og lignende som er laget for god virkningsgrad i revers. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.