Kingdiver Startet 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2012 (redigert) Eg leter etter noen som produserer vindskjerm og stige til flybridge Seaking 38, Er det noen som har opplysninger ang denne type båt på forum, Redigert 16.Juli.2012 av Frode Haugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Yamarinsyper Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Hørte noen som mente at den i dag produseres som NB38, kanskje NB har delersom passer? Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 18.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Det er feil. NB 38 er bygget på Draco Zircon/Opal 34 skroget. Seaking er byggd på Laguna 35 skroget eller Laguna 1180 som den heter idag. Sitér dette innlegget Link to post
Kingdiver Svart 20.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 (redigert) Det er Cr Yachts i Henån som har kjøpt denne fra Seaking Fredrikstad og produserer denne som Seaqueen, den kan kjøpes som targa eller med flybridge, Eg har kjøpt den som flybridge og den er under produksjon, nå er det mange som drar på fliret med tanke på hvor mange som ligger til salgs på nettet, Ja hadde eg vist det som eg veit no så hadde eg sikkert gjort et annet valg, Men det er den båten eg ville ha og med 2 motorer, Den er 4 mnd forsinket pga de ikke har prioritert denne båt til meg, Som en kamerat sa til meg så har eg kjøpt meg bakover i køen når eg har betalt 90% av båt, og eg må medgi at det var en STOR tabbe, eg skulle sett penger på sperra konto til de leverte meg båt, Men i September har eg båt sier produsent så eg må smøre meg med tolmodighet, Men mye av tiden går med til planlegging og skaffe diverse deler som eg må ha for å gjøre den ferdig, Den blir levert 70% ferdig til meg med tanker montert, Etter spesifikasjoner som direktoratet har skrevet. : Produsert båt levert sammensatt og tett og sertefisert merket er ikke hjemmelaget?? Det mangler innredning og motorer og elektrisk :-), Så ved salg kan eg faktisk si til kjøper at denne båt er fabrikkbygd som eg tolker dette, No har eg kjøpt båt for og ha den en stund, og har ikke planer om noe annet en og tilbringe mye tid på sjøen i fritiden fremmover, No skal det vere sagt at eg er allerede er 190 dager på sjøen på jobb. Redigert 20.Juli.2012 av Frode Haugen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.