JompaTormann Startet 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2012 (redigert) Hei! Jeg er da 15 år gammel og har sammen med 4 av vennene mine kjøpt oss en 22 fot lang plastsjekte. Denne kjøpte vi i Mai og det var en god del galt med den, lanternene funket ikke, lensepumpa hadde sunget sitt siste vers, kalesjen lekker litt, og ingenting av belysning fungerte i den. Planen for sommeren/høsten/våren er at vi skal pusse den skikkelig opp for så og selge den for å finansiere en større sjekte. Her er en liste over ting vi har planer om å gjøre: Rød=Ikke gjort, Blå=Bestilt/midlertidig ferdig, Grønn=Ferdig Legge nytt gulv (teak vinyl) Lage nye benker eller sittegruppe bak Sette i bedre anlegg Montere kjøleboks RGB spots og led strips Lage helt nytt kontrollpanel fra bunnen av Lage sikringsskap med automatsikringer Trekke om alle putene og de to stolene i blå skai Bytte ut den gamle, brune veggvinylen (sånn diamant mønstret skai) til hvit Fikse kalesjen Sparkle skader i skroget Polere og hvis den ikke blir hvit av det, pusse ned og lakkere Skaffe lyskaster eller bauglys Montere horn/tute Så, snakkes senere! :D P.S. bilder kommer nok senere ikveld da jeg og en av de i sjekta skal fikse litt elektrisk Redigert 16.Juli.2012 av JompaTormann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.