dobbaen Startet 16.Juli.2012 Link til dette innlegget Startet 16.Juli.2012 Hei lurer på om noen kan svare meg på hva dette kan være. Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 17.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Motoren bruker ikke olje å den klarer fint Max turtall.men det kommer litt olje ut vevhusutluftingen å går i luftfilter boksen.kan det være tette rør eller slitt motor? Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 17.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 17.Juli.2012 Hvor mye olje er det snakk om? Kommer noen dråper ut hos meg og men det er koblet på en slange fra veivhusventilasjonen som ender opp bak motoren, så det er ikke noe jeg bruker mye tid på. Sitér dette innlegget Link to post
dobbaen Svart 18.Juli.2012 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2012 Hei takk for svar, har du samme motor som jeg? etter fire timer kjøring så blir det noen reninger som jeg føler jeg må tørke opp inne i luftfilter huset som veivhusventilasjons slangen ender opp i.Skal prøve idag om det kan være tett rør som går ned til bunnpanne. Sitér dette innlegget Link to post
bredekaede Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 monter en liten tank og koble slangen til den i steden for å skitne til motoren. Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 20.Juli.2012 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2012 Nei jeg har VP MD22. Lykke til :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.